Lakcím szolgáltatás III kerület

Budapest, III. kerület, állandó lakcím szolgáltatás


Tisztelettel tájékoztatom kedves leendő ügyfeleimet, hogy állandó lakcím- és postakezelési szolgáltatással állok rendelkezésükre Budapest III. kerületében. Fontos, hogy a postakezelési szolgáltatást és a lakcímszolgáltatási szerződéskötést a IV. kerület, Baross utca 86. szám alatti irodában veheti igénybe. Kérem, hogy a lakcímszolgáltatási szerződéskötés előtt egyeztessenek időpontot ügyfélszolgálatunkkal! Az irodában örömmel állok rendelkezésükre, és biztosítom a postakezelési szolgáltatás mellé az állandó lakcím bejelentésének lehetőségét. Várom megkeresésüket!

Az állandó lakcímszolgáltatási szerződéskötés helyszíne, fontossága és menete:


Örömmel tájékoztatom Önöket, hogy irodám a következő címen található:

1047 Budapest, Baross utca 86.
Itt tudnak személyesen megjelenni szerződéskötés céljából.


Miért fontos az állandó lakcím?


Az állandó lakcím hiánya számos problémát okozhat, mint például:

Ingatlanvásárlás vagy eladás

Válás és más jogi eljárások

Okmányok (pl. jogosítvány) lejárata

Hivatalos levelek átvételének problémája

Banki ügyintézés


Miben segít a Lakcímszolgáltató?


A Lakcímszolgáltató segítséget nyújt ezeknek a problémáknak a megoldásában.

A szerződéskötés során minden szükséges dokumentumot a helyszínen kitöltve és átadva biztosítok a leendő ügyfél számára.
Ezt követően a meglévő dokumentumokkal el kell fáradnia bármelyik kormányhivatalba, ahol pár perc sorban állás után átveheti a lakcímkártyáját, az állandó lakcímmel feltüntetve.


Fontos információk a szerződéskötésről:


A szerződéskötést minden esetben a 1047 Budapest, Baross utca 86. szám alatt intézzük. Fontos tudni, hogy a 3. kerületben egyelőre nincs irodánk, ezért ha Ön a 3. kerületi címet választja, az sem gond, viszont a szerződést a 4. kerületi irodánkban kell megkötni.

A levelekkel kapcsolatban sincs ok aggodalomra: ha valaki a 3. kerületi címet kéri, a levelek szintén a 4. kerületi irodában, a 1047 Budapest, Baross utca 86. szám alatt vehetők át.
Ez mindössze annyit jelent, hogy minden ügyintézés egy helyen történik, hogy Önnek egyszerűbb legyen.
Fontos megjegyezni, hogy a 4. kerületi címünket 2025.06.01-től tudjuk biztosítani.


A lakcímkártya átvétele után:


Amint megtörténik a bejelentés, és kézhez kapta a lakcímkártyát, onnantól kezdve minden hivatalos szerv az állandó lakcímet tekinti irányadónak levelezés céljából, ezért minden hivatalos vagy nem hivatalos levelet az általam biztosított állandó lakcímre fognak küldeni.

Ha nem vár kézzel fogható leveleket, vagy ha minden levelet elektronikusan kap, akkor is előfordulhat, hogy bizonyos hivatalos szervek levél formában próbálnak kommunikálni az ügyféllel.
Az ilyen levelek is az állandó lakcímére fognak érkezni.


Levélátvétel és postai meghatalmazás:


A levelek átvételét meghatalmazás útján biztosítom, amelyet kitöltve átadok az ügyfél részére.
Szerződéskötés során elkérem az ügyfél e-mail címét, amelyre minden érkező küldeményről értesítést küldök.
A leveleket 24 órán belül továbbítom az ügyfél számára, hiszen ezek a levelek határidőket tartalmazhatnak, amelyek az ügyfél számára fontosak lehetnek.

Az ügyfél dönthet arról, hogy milyen formában szeretné megkapni a küldeményt a megadott e-mail címre:

Bontatlan formában: Ebben az esetben csak a borítékot továbbítom, így a levél tartalma nem lesz látható, így Önre van bízva mikor veszi át a postai küldeményeit, természetesen bármikor megteheti nyitvatartási időben.
Bontott formában: Az ügyfél kérésére a levél tartalmát kinyitom, majd elektronikusan továbbítom a teljes tartalmat a megadott e-mail címre.

Ezzel a szolgáltatással a leendő ügyfeleim elkerülhetik a személyes ügyintézést, valamint a sorban állást és évente csupán egyszer szükséges felkeresniük az irodát, amikor lejár az előző szerződésük, és meg szeretnék újítani.
Ilyenkor az addig felgyülemlett leveleiket is átadjuk az ügyfél részére.
Az adatok és a levelek tartalma természetesen bizalmasan vannak kezelve és 3. félnek nem szolgáltatunk ki adatok. Ezt a kényelmi szolgáltatást azért biztosítom, hogy ügyfeleim számára a lehető legmagasabb szintű kényelmet nyújtsam.

Ezúton szeretném tájékoztatni Önöket, hogy a III. kerületi iroda megnyitását követően – 2025. június 1-jétől – minden leendő ügyfelem értesítést fog kapni a megfelelő tájékoztatás érdekében.



Új lakcímkártyája kezében lehet 2 órán belül


Lakcím szolgáltatásunk már a szerződéskötést követően azonnal elindul, így még aznap bármelyik kormányablakban kiállíthatják az új lakcímkártyáját.

Telefonszám: +36304170186



Szerződéskötés címe

Újpest, Baross u. 84-86. 1047

Franchise partner


Egyéni vállalkozó: Szilágyi Róbert
Adószám: 48199287-1-24
Statisztikai számjel: 48199287-8219-231-04
Email: lakkcimszolgaltatas.net@gmail.com
Telefonszám: +36304170186
Ügyfélszolgálat
Kapcsolat
Téli nyitvatartás